پرسش مهر 17

منشا خشونت در جهان "زیاده خواهی مستکبران" است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر کسی بپرسد منشا خشونت در جهان چیست خواهیم گفت زیاده خواهی حریصان و مستکبران، منشا خشونت در جهان است.

به گزارش مرآت، سردار محمدرضا نقدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای حاضر در رزمایش الی بیت المقدس 5 که با حضور 10 هزار بسیجی در اردوگاه قدس سمنان برگزار شد با بیان اینکه رزمایش های الی بیت المقدس دارای پیام های زیادی است اظهار کرد: یکی از پیام های اصلی این رزمایش ایستادگی و آمادگی همیشگی بسیجیان و نیروهای نظامی کشور در برابر هرنوع تهدیدی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به حضور هزاران نفر از بسیجیان استان سمنان در این رزمایش اشاره کرد و گفت: این حضور از آمادگی نظام اسلامی برای دفاع از ارزش های اسلامی حکایت می کند.

سردار نقدی در پاسخ به پرسش مهر امسال رئیس جمهور تاکید کرد: اگر کسی بپرسد منشا خشونت در جهان چیست خواهیم گفت زیاده خواهی حریصان و مستکبران، منشا خشونت در جهان است.

وی ادامه داد: باید آمادگی های دفاعی خود را در برابر این زیاده خواهی ها بالا ببریم تا از شر دشمنان آسوده بمانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پاسخ برخی از اظهار نظرها در خصوص زیاد بودن هزینه دفاعی کشور را آیات قرآن کریم دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن وعده داده است هر هزینه ای برای افزایش آمادگی دفاعی انجام دهید به شما باز خواهد گشت.

نقدی با بیان اینکه پیشرفتها و دستاوردهای کنونی کشور حاصل امنیت است تصریح کرد: هزینه کردن برای دفاع موجب تضعیف سایر عرصه ها نیست چراکه دفاع ابزار حفظ این دستاوردها است.

وی فلسفه دیگر آمادگی دفاعی را پیشگیری از خشونت خواند و گفت: آمادگی دفاعی با حفاظت از آزادی از خشونت و تهدید جلوگیری می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر امروز دستاورد علمی و صنعتی داریم مدیون دفاع مقدس هستیم تاکید کرد: حفظ قدرت دفاعی در هر شرایطی وظیفه ای همگانی است.

نقدی به طراحی استکبار جهانی برای تضعیف بنیه دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: دشمن می داند تا زمانی که ملت ایران در میدان دفاع حضور دارند اقتدار نظامی این کشور تهدید نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می داند رزمندگان سلحشور شکست ناپذیر در حسینیه ها پرورش یافته اند لذا می خواهند مکتب عاشورا را از جوانان جدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در ایام مذهبی و مهم کشور اقدام به برگزاری برنامه های ورزشی بین المللی می کند تصریح کرد: به فضل الهی ملت ایران در عرصه دفاع فرهنگی نیز پای کار هستند و امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

منبع: مرآت

م.نخعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی