پرسش مهر 17

۳۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

Image result for ‫آرم هالیوود‬‎
کارشناسان معتقدند که هالیوود یکی از مهمترین ابزارهای دولت آمریکا برای پیشبرد سیاست های خود در روابط بین الملل و در مقابل سایر کشورها و تأثیرگذاری بر ایجاد فضای رعب و وحشت است.
م.نخعی

Image result for ‫احادیث خشونت‬‎

م.نخعی

Image result for ‫احادیث خشونت‬‎pn

م.نخعی

Image result for ‫پیامبر و خشونت‬‎

سماحت و گذشت، حسن خلق و معاشرت نیکو از بارزترین ویژگی های پیامبربزرگوار اسلام بوده است. قرآن مجید شیوه رفتار آن حضرت را چنین توصیف می کند:

و انک لعلی خلق عظیم[قلم/4]

به راستی تو دارای اخلاقی عظیم و تحسین برانگیز هستی.

قرآن راجع به دلسوزی و مهربانی بی منتهای ایشان می فرماید:

لقد جائکم رسول فی انفسکم عزیز علیه ما عنتم حریص علیکم بالمؤمنین رئوف رحیم[توبه/127]

به یقین برای شما پیامبری از خودتان آمد که در رنج افتادن شما برای او دشوار است. به جد خواستار هدایت شماست و نسبت به مؤمنان دلسوز و مهربان می باشد.

م.نخعی

magical-Ways-to-Lead-a-Stress-Free-Life

عصبانی شدن هم یکی از حالتهای انسانی است که نا خود آگاه رخ میدهد .یکی از شیوه های خوب و یا بد است که انسان از خود بروز میدهد. خیلی از خانمها روشهایی را در خود بوجود آورده اند  که خشم را را از بین ببرند و همواره  این حس را از خود دورکنند. این گروه از خانمها باید بدانند که چطوری عصبانیت  را با تکنیک های مفید از بین ببرند چون اگر عصبانیت بروش صحیح از بین نرود میتواند افسردگی بوجود بیاورد

م.نخعی

13

چند روزیست که به علت مسائل پیش آمده در محل کارتان عصبی و خشمگین هستید ، با کوچکترین اتفاقی برانگیخته می شوید و خشم خود را بروز می دهید . شاید بهتر باشد نگاهی به رژیم غذایی و چیز هایی که در طول روز می خورید بی اندازید.

م.نخعی
shutterstock_angry
یکی از راههای مناسب برای کنترل عصبانیت در افراد در مواقع خشم برانگیز شمردن تا عدد ۱۰ و یا ترک محلی و مکانی که منجر به عصبانیت وی شده است می باشد با کمی مکث می توانید از بسیاری از عواقب و پیامدهای مضر خشمگین شدن بکاهید.

 
م.نخعی

angel-smelling-rose1

آیا می دانستید با بو کشیدن از برخی مواد طبیعی می توانید خشم خود را کنترل کنید و به آرامش برسید.

م.نخعی

Image result for ‫خشم‬‎

م.نخعی

Image result for ‫خشم‬‎

م.نخعی