پرسش مهر 17

ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: گر داعش در سوریه و عراق موفق می‌شد، قدم بعدی درگیر کردن ایران بود.

اگر داعش‌ در سوریه و عراق موفق می شد قدم بعدی درگیر کردن ایران بود
مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدای هفتم تیر و مدافع حرم در خصوص داعش و نا‌آرامی‌های منطقه اظهار داشت: نیت غرب این بود که جهان اسلام درگیر خشونت شود و قصد داشتند به این واسطه ایران را زمین گیر کنند.

وی افزود: اگر داعش در سوریه و عراق موفق می‌شد قدم بعدی  درگیر کردن ایران بود که رهبری هم دقیقا به همین موضوع اشاره کردند لذا برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل برای کشورمان ما نیر متناسب با شرایط واکنش‌های پیشگیرانه‌ای داشتیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در ادامه با انتقاد از شرایط مسلمین مظلوم در بحرین  گقت: تصور رژیم بحرین این است که اگر روحانیت را از مردم جدا کنند شعله حرکت‌های انقلابی فروکش می کند اما حرکت های انقلابی در بحرین کاملا مردمی است و علما تنها در راس این مسئله به مدیریت می‌پردازد. رهبری نیز در سخنان خود به درستی به این موضوع اشاره کردند و گفتند اگر آن‌ها بخواهند روحانیت را حذف کنند، تحرکات مردم از حد کنونی فراتر خواهد رفت.
م.نخعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی